Preskoči na glavno vsebino

Za naše mamice - učenci 3. c


 Moja mama


Moja mama je prava mama. 

Vedno kuha in pospravlja. 

Taka mama je prijazna mama.


Mlada si in lepa si.

Tvoja jed bo vedno dobra.


Ko z mano si,

lažje zaspim.

Ti boš vedno moja mama.

Alina Klančar, 3. c


Prava mama


Kdo z mano se igra -

to je moja mama.

Vedno se smeji

kot sonček na nebu,

dala življenje mi je

in še in še

in še več.

Zala Grabar, 3. c


Pesem za mamo


Osmega marca zapel ti bom pesem,

podaril ti bom rože tega sveta,

te odpeljal v nebo

in ti podaril vesolje.

Žiga Benko, 3. c


Roža moja mama


Moja mama je najboljša.

Moja mama je najslajša.

Moja mama je najbolj srčkana.

Moji mami danes odnesel bom rože.

Gašper Horvat, 3. c



Moja mama


V gozd se za svojo mamo

po zvončke odpravim.

Ko jih naberem,

ji šopek odnesem.

Ko ji ga dam,

zelo je vesela.


Najraje imaš mene,

ti si najboljša mama!

Iva Kovačič, 3. c


Dobra mama


Jaz imam mamo,

prijazno mamo,

ki se vsak dan trudi,

da bi mi bilo lepo.

Da se ji odkupim

naberem ji rožice,

bele marjetice.

Boljše mame si res 

ne bi mogel želeti.

Vsak dan mi skuha kosilo,

dobro kosilo.

Črtomir Kavčič, 3. c


Najboljša mama


Najboljša mama

me vedno objame,

najboljša mama me

vedno ogreje.

Jana Šarkezi, 3. c


Moja mama


Vedno me ima rada

moja mama.

Vedno je vesela

mene in sestre moje.

Vedno nama pomaga

in je zelo prijazna.


Vedno mi vse kupi,

karkoli si želim.

Tako prijazna

je moja mama.

Izak Zadravec, 3. c


Moji mamici


Moja mama je najlepša mama.

Ko se nasmehne, je kot roža.

Z mano je zelo srečna,

ker je prava mama.


Ko me je rodila,

 sem ji polepšala življenje.

Moja mama ima veselje do kužkov

in rada bi enega imela.

Upam, da se želja njena

bo uresničila.

Saša Sladič, 3. c

Mama


Moja mama me ima rada,

ker me je rodila.

Moja mama je posebna,

ker je ena sama.


Mama je vesela,

ker me iz srca rada ima.

Je dobra kuharica,

ki kuhat najbolje zna.


Moja mama je zlata,

ker me rada ima!

Vasja Samec, 3. c


Samo ena je prava mama


Na svetu je le ena mama,

le ena na svetu, 

na celem planetu -

to je moja mama.


Skrbim zanjo, ker je edina!

Vedno bo zdrava moja mama,

vedno bo prava le moja mama.

Maj Žigo, 3. c


Moja lepa mama


Moja mama je prijazna,

ker je mlada 

in ker me ima rada.

Nanjo se spomnim,

ko pogledam se v ogledalo.


Moja mama kuha mi,

kot nihče mi še ni.

Moja mama je lepa 

in zame res skrbi, 

res me pazi.

Je zanesljiva in pametna.

Nina Šrajner, 3. c


Moja mama


Moja mama je 

najboljša mama  

na celem svetu.

Me tudi ogreje 

in s koco pokrije,

ko me zebe.

Žan Kous, 3. c


Moja mama


Mojo mamo imam najraje 

na celem svetu.

Skupaj greva na sprehod

in na počitnice.

Poveva si zgodbe

in se imava zelo rada.

Ahil Gačević, 3. c


Mama


Vsaka mama je ena sama.

Moja mama je dobra mama,

je najboljša na celem svetu!

Edina mama,

 dana za srečo in za veselje.

Danijela Horvat, 3. c


Moja mama


Moja mama bo vedno moja mama,

za vse življenje, vedno mi pomaga.

Luka Špoljarič, 3. c





Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

My terrible holidays

I remember my last year's holidays. It was in summer. I was home alone so I invited my friends to come over. We decided to go to the swimming pool. Then it suddenly started raining! Afterwards we wanted to make some popcorn but there wasn't any. Rain stopped and sun showed itself so we went out. One of us had the idea that we should go to our river Mura. "So it be," we said. We took our bicycles, but I had a flat tire so I had to walk. I thought it couldn't be worse but then it started raining again. I waited under the tree and yelled to others: "Wait!" They didn't hear me. It was getting dark. I turned back and went home. Next day, when my family came home, I remembered that we are going to Italy. I grabbed my luggage and ran to the car. When we arrived to the hotel, I wanted to put my things out of my suitcase, but it was completely empty. I forgot to pack my things at home! I jumped on bed and wanted to sleep, but our neighbors were so loud.

Likovne pesmi (8. razred)

Namigi za branje - Na sledi piratom z Bodenskega jezera

Avtor knjige je Thomas Brezina, naslov knjige, ki sem jo prebral, pa je Na sledi piratom z Bodenskega jezera. Knjiga se mi zdi zelo zanimiva zato, ker govori o pustolovščini. V knjigi nastopa veliko oseb, glavne osebe so Aksel, Dominik, Lieselotte ali Lilo in Popi ̶   njeno pravo ime je drugače Pavla, a je to ime zanjo grozljivka. To knjigo sem si izbral zato, ker so mi bile platnice knjige všeč in ko sem prebral prvo poved v knjigi, mi je bila zelo duhovita in zanimiva. Knjiga ima 131 strani. Na začetku govori o tem, kako so potovali z vlakom in kako je dekle izgubilo ravnotežje v Dominikovem naročju. Na koncu knjige pa je, da teta spozna nekega lovca, ki jim pomaga v stiski. Moj najljubši odlomek govori o tem, kako je v Dominikovo naročje padlo dekle. Nekega sončnega dne je Dominik bil na železniški postaji, ko je naenkrat v njegovo naročje padlo dekle. Krivo pa je bilo to, da se je vagon prehitro odpeljal in ga je zamudila. Medtem ko je padala v Dominikovo naročje, pa ga j